eindelijk aangekomen - Reisverslag uit Seixal, Portugal van Audry Bron - WaarBenJij.nu eindelijk aangekomen - Reisverslag uit Seixal, Portugal van Audry Bron - WaarBenJij.nu

eindelijk aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Audry

10 September 2007 | Portugal, Seixal

Hallo allemaal,

eindelijk zit ik dan in Portugal na een lange en vermoeiende reis (zat namelijk nog 8 uurtjes in Zurich).
Om 5.30 kwam ik gisteren aan op Schiphol, daar kwam ik erachter dat ik 11 kilo overgewicht had. Dat had ik eigenlijk wel verwacht want mijn koffer was loodzwaar. Uiteindelijk had ik er een paar spullen uit gehaald daarna had ik nog 4 kilo overgewicht. De dame achter de balie heeft mij toen gelukkig gematst.

Stel je voor, net toen ik aan de beurt was om in te checken hadden ze een storing aan hun apparaat bijna iedereeen was al weg, ik stond daar nog met een echtpaar. Hierdoor hadden wij onze vlucht gemist maar gelukkig mochten wij met de volgende vlucht mee, dat was om 9.30. Ik heb toen lekker op mijn gemak een ontbijtje bij de mac gepakt en heb een paar winkeltjes bezocht.

Eindelijk kwam ik om 10.30 aan in Zurich. Ik moet wel even kwijt dat Nederland nog steeds de mooiste luchthaven heeft die ik ooit heb gezien.

Anywayz ik kwam aan in Zurich. Aan een dame die aan de info balie zat heb ik toen gevraagd of er leuke plekken zijn die ik in 6 uurtjes tijd kon bezoeken, helaas was alles gesloten want het was zondag :-(. Zodoende heb ik gewoon wat rondgezworven over zurich airport. Op een gegeven moment kwam ik Christian tegen hij werkt in Portugal voor 1 jaar in Februari gaat hij weer terug naar Duitsland. Hij kwam van Duitsland waar hij een bezoek had gebracht aan zijn familie. Met hem heb ik heel lang zitten kletsen. Uiteindelijk kwamen er nog twee mannen bij. Zij kwamen uit Zweden waar ze twee maanden hadden gewerkt, ze gaan nu hun familie bezoeken in Portugal en over 1 week gaan ze weer terug. Ze werken voor een energie maatschappij. Die twee heren waren best wel aangeschoten, want ze hadden veel bier gedronken. En ze waren super blij dat ze terug gingen naar Portugal, in Zweden zit er weinig alcohol in de bier hebben ze mij verteld.
Christiaan had nog huiswerk en een van die heren heeft het toen voor hem gemaakt. Ik denk dat ik ook met mijn huiswerk op de luchthaven ga zitten straks, is veel makkelijker.
Voor dat we de vliegtuig ingingen hebben ze de leuke uitgaansplaatsen voor mij opgeschreven.
Om 22.30 kwam ik aan op lissabon, waar ik een taxi heb gepakt. De chauffeur kon de buurt niet vinden het was echt heel erg ingewikkeld. Een uur later was ik dan eindelijk thuis. Wij wonen aan de andere kant van de rivier, dat is dus niet in Lissabon (het zuiden van portugal) maar in seixal (seichal). De taxi was trouwens niet duur. Als je boven een taxi pakt dan is het binnen een bepaalde omgeving, voor mij zou dat bijna 70 euro zijn. Als je het beneden pakt is het goedkoper, daar is het per tik. Ik heb uiteindelijk 42 euro betaald.

Ik ga nu stoppen met tikken. Ik spreek jullie later weer.

Groetjes

  • 10 September 2007 - 13:46

    Donna:

    hey audry
    wat leuk je moet elke dag wat schrijven hoor ben echt benieuwd wat je allemaal gaat meemaken in portugal

    mischien kom ik je wel opzoeken met rutger over een paar maandjes

    Is het lekker weer daar?
    hier niet hoor het regent de hele dag hoop echt dat binnekort de zon gaat schijnen hier want wordt er wel deprie van

    veel plezier in portugal ik kom elke week wel checken wat je meemaakt
    Groetjes je nicht Donna

  • 10 September 2007 - 18:46

    Wilgo :

    hallo daar , todo bon , hahahaha interesante reiz ik was ook in fin land voor drie dagen , maar ik ben nu weer thuis , dus alles gaat fijn, acht uren wachten is echt geen malekijke zaak , het is ongeveeer , als acht uren werken , maar any way all the best maak gebruik van je tij en en enjoy ,

  • 10 September 2007 - 20:13

    Barbara:

    MMMM jaja all the way in Portugal he maar mij kom je nooit opzoeken ;@)haha.
    Super nice dat je daaro bent..Hey en ik wil snel pics zien ok.......knuffels en tot schrijfs kus kus kus bb

  • 10 September 2007 - 21:49

    Marlenne:

    hiiii audry

    blij dat alles goed met je is.je weet wel doe de groeten aan juli en sabrina ik zit nu zelf in Spanje. ik stuur wel over een dag of twee een mailtje aan jullie 3.

    have a nice time en geniet van de jongens daar, oops ik bedoel studie hahahah

  • 11 September 2007 - 06:40

    Fa10tje:

    haaai gurl, nou zow erg.. moest je gwn zooo lang daar chillen..:| damn! maaruh heb je smsje ontvangen.. geniet van t mooie weer, cuz over here it sucks:S!
    maar anywaysss maak gauw pictures and post em up here aight;)? well good luck honeyzzz... dikke kus Fa10tje..

  • 11 September 2007 - 17:54

    Dayenne:

    Hey Audje, ik heb je sms ontvangen. Wat vervelend dat je zolang hebt moeten wachten maar ik ben blij dat je veilig bent aangekomen! Geniet ze hé en héél véél suc6 met je study daaro!!!

    X

  • 11 September 2007 - 19:21

    Cinne:

    He chickie ik weet nog niet zo goed hoe dit werkt ....ik ben blij dat je goed bent aangekomen

    Geniet ze trouwens mooie foto in de splurge hoor suri's next topmodel

  • 15 September 2007 - 18:16

    Karima:

    Chicie, vet cool man. Ik ben trots op je.... studeren in portugal.
    Wens je heel veel succes en heel veel plezier. Geniet van ieder moment voor je het weet is het voorbij.

    Kusssss

  • 18 September 2007 - 18:05

    Bethiel:

    Leuk idee met je page

    Kunnen we je elke dag stalken joke hahhah
    Audry geniet er van het is zo om voordat je het weet.

    O ja vergeten te zeggen New York was da bommm. Wel jammer dat we elkaar net hebben gemist voordat je weg ging.

  • 20 September 2007 - 12:06

    Priscilla:

    Hoi Autje,

    Ik ben echt benieuwd naar wat je daar allemaal gaat meemaken, dus ik hou je site zeker in de gaten!

    Groetjes,

    Pris

  • 20 September 2007 - 20:15

    Gerard:

    ja ja

    dame is loss, he ontmoet internationale mannen. leuk leuk ik hou je page zeker in de gaten

    enne doe wel voorzichtig he

    ciao

  • 23 September 2007 - 10:58

    Lenny:

    Hey leuk dat verhaal. Ik ga ervan uit dat er nog meer volgen. Succes en tot gauw

  • 26 September 2007 - 11:56

    Ilse:

    Hey Audry,
    je berichtje is al van een tijdje geleden, maar ik hoop dat alles daar goed gaat? Valt de buurt wat mee? En de studie? Stuur je eens een mailtje naar idossche@hotmail.com dan heb ik meteen je mailadres ook?
    Veel groeten en we missen je hier hoor
    Ilse

  • 28 September 2007 - 10:03

    Bert Schrikkema:

    Hoi Audrey,
    ik had ff tijd om te lezen, hartstikke leuk en spannend . Ga je nu in Portugal wonen en kom je daar oorspronkelijk vandaan??

    Groetjes en geniet ervan,

    Bert

  • 27 November 2007 - 11:37

    Dayenne:

    Hoi Meissie,

    Hoe gaat het nu met je? Ben je al helemaal ingeburgerd into the Seixal habits? Het is alweer bijna tijd om terug te komen hé, voor je het weet ben je klaar! Nou, ik kan niet w88 totdat je terug bent!

    XXXXXXXXxx

Verslag uit: Portugal, Seixal

Mijn eerste reis

STUDY ABROAD PORTUGAL

Recente Reisverslagen:

29 November 2007

Hier ben ik dan weer.

10 September 2007

eindelijk aangekomen
Audry

STUDY ABROAD PORTUGAL

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 6845

Voorgaande reizen:

09 September 2007 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: